VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe snel leveren jullie?

Indien op voorraad verzenden wij uw producten binnen 48 uur. Wij hebben een fysieke winkel overdag waardoor snelle leveringen moeilijk te garanderen is.

LET OP: Indien een product toevallig niet op voorraad is zullen wij contact met u opnemen om te overleggen. Annulering is hierbij uiteraard een optie. 

Retourneren

Indien u niet tevreden bent over een artikel kunt u deze niet aangebroken producten binnen een uiterlijk termijn van 14 dagen retourneren aan Pure Taste Nederland en ontvangt u de waarde van de geretourneerde artikelen terug (“niet goed, geld terug”). 
U dient wel zelf zorg te dragen voor het retourneren van het product, in nieuwe staat, in onbeschadigde originele verpakking indien van toepassing. 

Voor het retour zenden gebruikt men het adres onder punt 1.
Zodra de goederen in nieuw staat retour zijn, wordt dit gecrediteerd of omgeruild.

LET OP: Voedsel en andere artikelen met een houdbaarheidsdatum kunnen niet worden geretourneerd. Hetzelfde geldt voor aanbiedingen en actieartikelen.

Afhalen en betalen in de winkel

Afhalen is zeker mogelijk. Graag zelfs. We vinden het leuk om al onze klanten persoonlijk te ontmoeten.

De optie om te bestellen met afhalen en betalen in de winkel bieden wij niet aan. U kunt van te voren betalen in onze webshop. Wij merken dat de prioriteiten anders zijn wanneer er al betaald is. Zo gaan er bij ons geen uren verloren aan bestellingen die niet worden afgehaald.

Wanneer kan ik afhalen?

U krijgt vanzelf bericht van ons wanneer uw producten klaar liggen om af te halen. Wij streven er naar om dit binnen 24 uur te regelen voor u. Sneller? Bel dan even.

Verzending en kosten

Alle prijzen zijn in euro’s en worden duidelijk op website aangegeven. 
Op de website zijn de prijzen inclusief accijns en incl. btw. echter excl. bezorgkosten indien van toepassing.
Bestellingen boven de € 25,00 worden gratis verzonden. Bestellingen lager dan € 25,00 worden € 6,95 verzendkosten berekend. Deze zijn altijd zichtbaar in het winkelmandje. Dus geen verassingen.

Ik ben een zakelijke afnemer

Voor zakelijke afnemers kunnen wij kortingen toekennen. Vaak heeft dit met kwantiteit te maken. Hierbij besparen wij in het samenstellen van de orders en acquisitietijd. 

Daarnaast zijn er andere betaalmogelijkheden mogelijk.

In alle situaties vragen wij om even contact met ons op te nemen. Dan kunnen we kijken wat u het beste past.

Speciale wensen

Kijk! Hier gaat ons hart sneller van kloppen. We hebben jarenlange ervaring in cadeaus, relatiegeschenken, bijzondere producten en veel meer. Neem gewoon contact met ons op en we vinden vast een passende oplossing.

Ik heb een klacht

Dat horen we natuurlijk niet graag. Wat we doen is luisteren naar u. Al jaren werken we aan tevreden en vaste klanten. En we willen onze service altijd blijven verbeteren.

Stuur uw klacht met (indien mogelijk) uw bestelnummer een e-mail. Hierdoor kunnen we zorgen dat we uw casus volledig hebben om u zo goed mogelijk te helpen.

Betaalmogelijkheden

Wij werken met Mollie en kunnen u hierdoor iDeal betalingen aanbieden bij alle Nederlandse banken. 

Pin It on Pinterest

Share This
0
    0
    Jouw winkelmandje
    Jouw mandje is leegTerug naar de winkel